poniedziałek, 6 czerwca 2016

WISZĄCA RAMKA

Witam, 
w tym miesiącu zapraszam Was na niezwykłą podróż po Makowym Polu wraz z Digital Paper!
 Początkowym projektem były karki, ale nie mogłam się wprost oprzeć urokowi tej pięknej grafiki i musiałam stworzyć coś innego, na pamiątkę. Tak oto powstała ta trójskładana wisząca ramka.

Tagi Poppies wprost przeuroczo prezentują się w całej okazałości. Do stworzenia tej pracy użyłam prawie wyłącznie grafiki, poza niebieskim tłem, które pochodzi z papieru scrapowego. Kwadraty które znajdują się w grafice powiększyłam do rozmiaru 11cm i jak dla mnie zachowały bardzo ładnie wzór (nie wychodzi to jednak ze wszystkimi grafikami). Do tego w niektórych miejscach powycinałam efektowne kwiaty i jako dodatek włożyłam w odpowiednie miejsca. Całość jest lekka i delikatna, a przy tym niezwykle przestrzenna.
Coś co lubię najbardziej.






W pracy wykorzystała grafikę

Pozdrawiam cieplutko


5 komentarzy:

el pisze...

piękna

Agnes B pisze...

Przepiękna praca Olu! :) kolory i lekkość pracy zachwycają! <3

-Aneta- pisze...

Cudenko :)

GosiaMachynia pisze...

Wow ale czad !!! Cudowna !!!

Becia scrapuje pisze...

Cudowna, lekka i przestrzenna rameczka. Pięknie to stworzyłaś Olu!